У кошику порожньо!
Як дізнатися статистику публікації в Інстаграм

Інстаграм вже давно не проста соціальна мережа для публікації фотографій та відео. Сьогодні це потужний інструмент для існування та просування бізнесу в різних сферах: від б'юті до автомобілів. Власникам власних справ, щоб розуміти та аналізувати свої сильні та слабкі сторони, необхідно знати охоплення, кількість залучених людей, і як публікація поширюється по Інтернет простору. Тоді на допомогу приходить статистика публікації в Інстаграм.
Що таке статистика публікації
Статистика посту — дані, що показують, наскільки успішно публікація взаємодіє з аудиторією, і допомагають оцінити її ефективність.
З її допомогою можна дізнатися:
- перегляди публікації;
- відвідування профілю та надходження нових передплатників;
- охоплення аудиторії;
- покази посту (головна, профіль, стрічка);
- кількість лайків, коментарів, збережень, репостів у сторіс та відправлень іншим користувачам.
Аналіз статистики в Інстаграм — безумовно важлива частина у просуванні, оскільки вона дозволяє побачити реальний успіх контенту та обчислити в ньому те, що можна вдосконалити.
Користування статистики в Інстаграм
У даних про пост є і багато інших плюсів. Наприклад:
- Цільова аудиторія. Статистика дозволяє відстежити людей, які взаємодіють з фото та відео на сторінці: дізнатися країну / місто проживання, що переважає стать і вік користувачів.
- Час. На тлі годинника, в який пост був переглянутий найчастіше, можна встановити найсприятливіший час для розміщення нового контенту.
- Конкуренти. Результати статистики публікації можна порівнювати з результатами опонентів та покращувати власний план просування.
Все це відіграє велику роль для розвитку бізнесу в соціальних мережах, оскільки на основі аналізу можна без ризиків удосконалювати стратегію розкручування.
Де і як дізнатися статистику публікації в Інстаграм
Насамперед потрібно знати, що ця функція доступна лише власникам бізнес-профілів. Переключитися на нього можна в настоянках, в розділі «Акаунт», де і знаходиться кнопка «Перейти на професійний обліковий запис».
Але де подивитися статистику? Щоб її побачити, необхідно:
- зайти на свою сторінку в Інстаграм;
- вибрати фото або відео, інформацію про яке потрібно дізнатися;
- натиснути під постом кнопку «Статистика».
Виконати подібні дії нескладно, проте що робити, якщо потрібної кнопки немає? Її відсутність може свідчити про те, що перехід на бізнес-профіль так і не був здійснений, або про простий технічний збій. Необхідно перевірити статус профілю або перезапустити програму та подивитися знову.
Як розібратися у статистиці Інстаграм
Для тих, хто робить перші кроки у сфері маркетингу в соціальних мережах, статистика може здатися незрозумілим набором цифр та діаграм. Однак розібратися в цьому простіше, ніж здається спочатку.
Статистика посту Інстаграм надає різні дані. Наприклад, є огляд — це загальна інформація.
Далі йде охоплення та залученість. Тут можна в деталях ознайомитися із залученими профілями, переглядами публікації (підписники/непідписники) та місцями (стрічка, головна тощо).
Після можна переглянути взаємодії з контентом — лайки, репости, коментарі тощо. А в розділі «Дії» можна докладно вивчити кількість відвідувачів сторінки та нових передплатників.
Хорошим даним сприяє якісне просування самого профілю в Інтернеті. Допомога з розкручуванням готова надати компанія Smm Marketing та її команда досвідчених фахівців.
Компанія працює з різними соціальними мережами: Instagram, Facebook, YouTube, TikTok, Telegram, Twitter (Х) та інші, при цьому підбираючи унікальні стратегії розвитку сторінки в кожній з них.
Працівники Smm Marketing — це професіонали, які знають і розуміють, як працюють алгоритми соц.мереж. Вони займаються ретельним аналізом сторінки, розробкою індивідуального плану просування та її реалізацією. Компанія гарантує швидке виконання завдання та якісний результат за вигідною ціною. Тому, бажаючи збільшити продаж та розвинути сторінку, варто звернутися за підтримкою до фахівців Smm Marketing!