Партнерська програма/Заробіток

Алгоритм рахунку переглядів у TikTok

TikTok має величезний попит серед користувачів з усього світу. Програма відкрила для багатьох нові можливості соціальних мереж. Незвичайний підхід до системи створення контенту через форму коротких матеріалів справив справжню революцію. Щодня відео користувачів стають вірусними, що дозволяє набирати безліч переглядів. Таке явище змушує задуматися про те, як вважаються перегляди в Тік Токе для просування різноманітних контенту.

Як вважаються перегляди в TikTok

Кожна соціальна мережа має правила щодо позначення того, що вважається переглядом. TikTok використовує найдоступніший і найпростіший метод. З моменту публікації відео кожне відтворення вважається переглянутим.

Важливо розуміти різницю між поняттям «перегляд» та «взаємодія». Перше явище просто підтверджує те, що користувач побачив відео. Взаємодії, що виявляються у вигляді лайків, коментарів, ріпостів, вважаються важливими показниками для алгоритмів соціальної мережі. Саме вони показують, наскільки користувачам цікавий цей контент.

Як переглянути перегляди в TikTok

Багато нових користувачів, які виявили бажання знімати контент, задаються питанням про те, як переглянути перегляди в Тік Ток. Для цього достатньо після публікації перейти у свій профіль і в стрічці з опублікованим контентом на відео відображатиметься кількість переглядів, які набралися за певний час.

Для більш детальної інформації можна переглянути статистику відео. Відповідна категорія з'явиться, натиснувши на опубліковані матеріали. У цьому розділі можна переглянути загальний, середній час переглядів, інформацію про популярність відео та ін.

Як дізнатися, хто дивився мої відео в TikTok

Соціальна мережа відкрила можливість, яка дозволяє переглянути історію перегляду опублікованого контенту. Перед тим, як дізнатися, хто дивився мої відео на Тік Ток, необхідно включити параметр з історіями переглядів публікації. Потім ця функція відображатиме перегляди від інших користувачів:

  • підписано, ввімкнуло історію переглядів та переглядано контент;
  • не підписано, але поставив лайк і прокоментував публікацію – це відображається незалежно від того, чи підключено історію переглядів;
  • дивився відео, опубліковані останній тиждень.

TikTok попереджає – ця функція доступна для осіб віком від 16 років та профілів з понад 5 тисячами передплатників.

Фактори, що впливають на статистику TikTok у реальному часі

Можливість подивитися те, наскільки користувач став впізнаваним, допоможе статистика струм в реальному часі. Для її покращення необхідно враховувати наступні фактори під час публікації майбутнього контенту:

  • актуальність матеріалів – Користувачам буде більше шансів потрапити в рекомендації при виставленні контенту на актуальну тематику (тренди, участь у челенджах тощо);
  • час публікації – найкращим періодом виставлення відео вважається час, коли аудиторія виявляє найбільше активності;
  • якість контенту – фактор включає чіткість звуку, яскраву картинку та інші елементи кращого сприйняття.

Для визначення оптимального періоду публікації матеріалів рекомендовано використовувати аналітику.

Чому не йдуть перегляди в TikTok

Причин того, що у користувача в TikTok впали або зовсім не йдуть перегляди, кілька:

  • неактивний профіль;
  • публікації поганої якості;
  • тіньовий бан;
  • позначення облікового запису як «приватний»;
  • новий профіль.

Думаючи про те, чому не йдуть перегляди в Тік Ток, слід покластися на зазначені причини та шукати проблему там. Сервіс може допомогти у залученні нової аудиторії та переглядів. 

Як збільшити охоплення в TikTok

Для збільшення переглядів та впізнаваності профілю сервіс рекомендує більше уваги звертати на контент, що публікується, працюючи з наступним:

  • участь у популярних трендах та актуальних челенджах;
  • використання трендових звуків для публікацій;
  • згадування популярних хештегов, які відповідають тематиці контенту.

Перед тим як збільшити охоплення в Тік Токе, необхідно взятися за якість публікацій, що утримує аудиторію. Як наслідок, профіль набере більше лайків та коментарів, що дозволить підвищити охоплення.