Партнерська програма/Заробіток

Як просувати особистий бренд у соцмережах

У сучасному світі заявляти про себе можна різними способами, але основний з них — соціальні мережі. Сьогодні через Інстраграм власники різних бізнесів успішно продають свої продукти або послуги завдяки маркетинговим стратегіям. Однак дуже важливо бути унікальним у своєму образі та своїх пропозиціях, щоб особистий бренд в Інстаграмі був справді особистим.

Що таке особистий бренд і навіщо він потрібен

Особистий бренд — це конкретна людина, а точніше її образ, який він формує на своїй сторінці у соцмережі. Завдяки ньому користувачі інтернету можуть дізнатися про конкретну особу та про її продукти / послуги корисну інформацію.

Особистий бренд складається з:

  • знань та умінь людини;
  • якостей, які він транслює;
  • його ідей, соціальної чи життєвої позиції;
  • особливих фішок, які відрізняють його від інших.

Головна особливість особистого бренду – унікальність. Можна пропонувати різні послуги, але виділятися серед інших особливою подачею та харизмою.

А потрібен особистий бренд для просування та заробітку в інтернеті через трансляцію своїх ідей, а також для самореалізації як комерційної особи.

З чого почати просувати особистий бренд

Найвідповідальніший момент - дебют. Дуже важливо правильно заявити про себе від початку, адже репутація відіграє ключову роль у відповіді на питання, як просувати свій бренд в Інстаграм.

Для успішного старту необхідно ретельно подумати, про що буде сторінка, та які особливості залучатимуть людей. Що важливо:

  1. Унікальність. Щоб досягти успіху, потрібно бути особливим. Відрізняти від інших може подача, фішки, цікаві деталі у взаємодії з аудиторією.
  2. Свідомість. Важливо чітко знати, що збираєшся продавати чи пропонувати. Саме тому важливо бути компетентним у тих темах та ідеях, які збираєшся транслювати.
  3. Цінності. Особистий бренд — відображення людини, тому вона має транслювати її переконання, думки та позиції. Нещирість негативно вплине на образ у мережі.

Важливо дотримуватись чітких правил на старті, щоб не загубитися у великій кількості схожих профілів і не зіткнутися з наслідками у вигляді низьких охоплень та мінімального розвитку.

Секрети просування особистого бренду

Початок покладено. Але як же далі просувати власний бренд в Інстаграм?

Щоб просуватися далі, мало просто працювати над собою. Крім цього, необхідно також:

  • аналізувати свою цільову аудиторію, щоб уміти, спираючись на власні досвід та знання, знайти для неї потрібні рішення;
  • знати свою чітку мету, щоб не розпорошуватися і працювати в конкретному напрямку;
  • переглянути конкурентів, що допоможе сформувати для особистого бренду унікальні пропозиції та привернути увагу;
  • взаємодіяти з людьми, щоб підлаштовуватися під їхні потреби.

Потрібно виявляти максимальну активність у профілі, щоб підтримувати залучення людей та залучати нових.

Помилки розкрутки власного бренду

Часто початківці з великими амбіціями припускаються помилок, тому просувати особистий бренд в Інстаграм виходить складніше.

Серед поширених помилок ведення сторінки в соціальних мережах можна назвати:

  1. Відсутність контент-плану. План публікації на тиждень чи місяць допоможе забезпечити регулярність контенту, а його відсутність призведе до нестабільності та масової втрати аудиторії.
  2. Награність. Користувачі в інтернеті здатні відчувати реальні емоції від нервів до нещирості. Тому дуже важливо транслювати свої ідеї, щоб завоювати довіру передплатників.
  3. Ігнорування аудиторії. Особистий бренд - тандем запиту та рішення. Важливо прислухатися до аудиторії, щоб просуватися далі через мережу, пропонуючи унікальні послуги у відповідь на запити.

Помилки призводять до того, що бренд згасає, не встигнувши спалахнути. Тому необхідно ставитися з усією відповідальністю до своєї справи.

Користування особистого бренду для бізнесу

Розібравшись, як розвинути особистий бренд в Інстаграм, можна отримати з цього користь для бізнесу, адже при якісному розкручуванні підвищуються охоплення, впізнаваність, приплив аудиторії стає більшим, а рівень довіри — вищим.

Крім того, ведення бізнес-блогу допомагає розібратися в собі, позначити свої сильні сторони та добре заробити.