Партнерська програма/Заробіток

Як потрапити в рекомендації в Тік Ток

Рекомендації Тік Ток містять добірку відео, підібрану під кожного користувача. Контент компонує штучний інтелект. Це перша інформація, яку бачить людина, запустивши програму. Досягти популярності, швидкого набору передплатників блогерам допомагає місце у рекомендаціях. Він отримує лайки, коментарі, нову аудиторію. Розглянемо докладніше, як підписати відео в Тік Ток, щоб потрапити до рекомендацій.

Робочі алгоритми платформи

ІІ підбирає ролики, враховуючи переваги користувача. Виявляєте реакції на контент із тваринами – отримайте подібні відео. ІІ оцінює взаємодію глядача з вашими роликами:

  • підписка на профіль;
  • репости друзям;
  • коментарі;
  • реакції;
  • час перегляду.

На питання, скільки потрібно переглядів, щоб потрапити до рекомендацій, відповідають – високі шанси у роликів, переглянутих понад 50% тривалості. Найкоротший контент найпопулярніший.

Знання правил

Потрапити до топу допоможе знання правил, як працюють рекомендації в Тік Току. Грубе порушення правил може призвести до видалення контенту, блокування акаунту, зниження переглядів. Це відбувається в таких ситуаціях:

  • відео містить спам, неправдиву інформацію, загрозу безпеці програми;
  • контент категорії 18+;
  • сюжети, що містять прояви жорстокості, насильства, булінгу;
  • реклама незаконних товарних позицій;
  • небезпечні організації.

Тіньовий бан чекає блогерів, які використовують нецензурну лексику, рекламують конкурентний майданчик, використовують чужі ролики.

Відмова від застарілих прийомів

Один із алгоритмів, як потрапити в рекомендації Тік Ток – відмова від прийомів, що втратили актуальність, що належать іншим додаткам. Не можна пропонувати ролики інших майданчиків: не підходять за форматом, тривалістю, фільтрами.

Не рекомендують словесно закликати глядача ставити реакції, коментувати контент. Найкраще написати це в описі.

Правило, що пояснює, як потрапляти в рекомендації в Тік Токе – не залишайте якісні, що інтригують відео на потім. Краще одразу пропонуйте захоплюючі сюжети. Так ІІ переконається в перспективності автора і просуватиме ролики.

Дотримання модних прийомів

Найпопулярніший контент у Тік Токе містить:

  • популярні тренди та челенджі;
  • якісний продуманий сюжет;
  • запрошення на канал;
  • цікаві переходи між кадрами;
  • небанальні креативні історії.

Моніторте тренди та челенджі, намагайтеся зробити контент кращим. Спостерігайте, що залітає в Тік Ток, набирає лайки. Але не можна робити повний плагіат. Популярні фокуси, гумор, розіграші, танцювальні сюжети.

Створіть гарну продуману історію, складіть розкадрування, налаштуйте оптимальний фон. Випускайте контент із ідеальною відповідністю зображення та музики.

Інші рекомендації

Вказуйте в описі хештеги, які допомагають користувачам, алгоритмам. ІІ визначає, про що ролик, кому його рекомендувати. А глядачеві легше знайти аккаунт. Сюжети з добре обраними хештегами знаходять свою аудиторію.

Підбирайте до контенту якісний цікавий звуковий супровід. Цікавтеся трендами, відстежуйте популярні треки. Іноді користувач бажає просто послухати улюблену музику, додивившись сюжет до кінця. Ритм музики має відповідати розвитку подій у відео.

Знайдіть власний ролик у рекомендаціях

Переконайтеся, що відео потрапило в топ – моніторуйте аналітику у профілі Pro. За його відсутності відкрийте сторінку облікового запису, виберіть «Налаштування». У меню натисніть «Управління профілем». Потім – «Переключитися на обліковий запис Pro». Натисніть «Автор»/»Бізнес». Виберіть розділ, вкажіть номер телефону. Надалі користувач може спостерігати аналітику профілю, роликів.

Підписка на облікові записи з модними сюжетами

Потрапити до топу допоможе не тільки знання, що не можна викладати в Тік Ток, а й інтерес до відомих успішних блогерів. Надихаючись іншими авторами, створюйте власні цікаві ролики. Але уникайте явного плагіату. Запозичуйте тренди, челенджі, монтуйте схожі сюжети. Знайдіть на просторах майданчика розважальні креативні профілі, експертні акаунти, успішних тіктокерів, що діляться інформацією про роботу платформи.