У кошику порожньо!
Як набрати аудиторію в інстаграм

Соціальні мережі дають можливість заявити про себе, свій бренд багатьом користувачам соцмереж. Особлива популярність інстаграми використовується власниками інформаційних послуг, бізнесу для розширення продажів. Успішне ведення облікового запису та просування можливе за наявності активної аудиторії, яка буде взаємодіяти з опублікованим контентом.
Роль передплатників у мережі інстаграм
Цільова аудиторія для інстаграм має велике значення з кількох важливих причин:
- роль соціального доказу облікового запису, наданих послуг для потенційних відвідувачів сторінки;
- велика кількість передплатників, їх взаємодія з обліковим записом демонструє контент для широких кіл претендентів;
- взаємодія з величезною кількістю передплатників дасть більше шансів побачити контент у рекомендаціях тих, хто ще не підписався на обліковий запис.
Перед тим як залучити живу аудиторію до інстаграм, важливо подбати про зовнішній вигляд своєї сторінки, наповнити її корисною інформацією.
Видимість облікового запису в інстаграмі
Відвідувач сторінки бачить насамперед ім'я, коротку інформацію про сторінку. Важливо приділяти увагу першочерговим даним: імені, назві бренду, короткому опису ніші. Слід вживати максимально точні ключові слова, які найчастіше шукають претенденти.
Перейшовши на обліковий запис, ми бачимо біографію. Перед тим, як зібрати цільову аудиторію в інстаграм, важливо продумати наповнення біорозділу, який утримає потенційного передплатника на сторінці.
Вступні пости в інстаграмі
У перших постах розкривається основоположна інформація про людину, бренд, послуги, що надаються, інші важливі деталі. Ефективними вступні пости є в кількох випадках:
- при відображенні повної інформації про специфіку облікового запису;
- ясна проста мова для аудиторії;
- коли цікаві факти сприяють утриманню та підписці;
- заклик наприкінці початку взаємодії також стимулює продовження встановлення контактів.
Важливо публікувати цікавий контент, підбирати відповідні фото публікації, які викличуть бажання зайти на сторінку повторно.
Візуал облікового запису
Деякий час тому блогери, смм-фахівці говорили про вирішальну роль візуалу сторінки. Сьогодні основна увага належить контенту, але зі збереженням єдиної палітри, загальних обрисів та внесенням естетичних фішок в оформленні облікового запису необхідно стежити.
Сео-оптимізатори на питання, як підвищити аудиторію в інстаграмі, радять приділяти увагу тонам, шрифтам, фільтрам, які зроблять бренд впізнаваним.
Важливо не перестаратися, не перевантажити сторінку великою кількістю деталей. Стриманість, вишуканість, простота приваблять більше цільової аудиторії, яка звертає увагу на важливі основні деталі візуалу, відповідність його контенту.
Взаємодія трафіку з різних каналів
Найчастіше власники бізнесу мають кілька каналів для здійснення діяльності, пропозицій своїх послуг, товарів потенційним клієнтам. Багато хто, перед тим як розширити аудиторію в інстаграм, публікує посилання на обліковий запис в інших джерелах:
- телеграм;
- фейсбук;
- ютуб та багато інших.
Такі фактори дозволяють ділитися з передплатниками на інших каналах додатковою інформацією, тим самим суттєво збільшуючи кількість передплатників на сторінці.
Важливість швидкого реагування на нових відвідувачів
Важлива порада від оптимізаторів, як залучати аудиторію в інстаграм – потрібно швидко реагувати на повідомлення, запити відвідувачів сторінки. Зручною опцією є створення вітального повідомлення. При першому кроці взаємодії відвідувача він отримує повідомлення, створене за шаблоном, що стимулює до встановлення контакту, продовження спілкування щодо надання послуг або продажу. Опція зручна, коли людина не може постійно перебувати в режимі онлайн, але необхідно відповідати на запити.
Смм-майстри, перед тим як набрати аудиторію в інституті, багато працюють над самим акаунтом, його функціоналом, зовнішнім виглядом, наповненням. Важливо не лише залучити, але й утримати передплатника на своїй сторінці.